Producenci

Kontakt

Diolani


tel. 793 715 536
mail: sklep@diolani.pl
ul. Wrocławska 20
55-095 Januszkowice
woj. dolnośląskie
NIP: 8961430088

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

NASZE BESTSELLERY

Opinie klientów

Sonda dla klientów

Jak trafiłaś/eś na Diolani ?

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego Diolani.pl

I. INFORMACJE O PRZEDSIĘBIORCY
Sklep internetowy, działający pod adresem www.diolani.pl, prowadzony jest przez firmę „ EUROJUMPER s.c.” z siedzibą w Kiełczowie, ul. Szkolna 10,

Dane Sprzedawcy:
EUROJUMPER s.c.

Adres:
Wrocławska 20
55095 Januszkowice

NIP: 896-143-00-88
REGON: 020511400

II. REALIZACJA ZAMÓWIENIA
1. Sklep internetowy Diolani.pl, zwany dalej sklepem, prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Oferta przedstawiona przez sklep Diolani.pl na stronach internetowych nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego.
2. Oferta sklepu obowiązuje wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Sklep internetowy przyjmuje i realizuje zamówienia z ograniczeniem do granic terytorialnych Rzeczpospolitej Polskiej.
3. Aby dokonać zakupu w Sklepie nie jest wymagane założenie konta, wymagane jest natomiast podanie wymaganych danych, umożliwiające kontakt i wysyłkę towaru.
4. Zamówienia przyjmowane są bezpośrednio przez stronę sklepu www.diolani.pl , za pośrednictwem serwisów aukcyjnych, telefonicznie oraz e-mailem.
5. W celu złożenia zamówienia należy wypełnić formularz zamówienia. Po złożeniu zamówienia do Kupującego zostaje przesłana wiadomość e-mail, która jest jednocześnie gwarancją że zamówienie zostało złożone prawidłowo i dotarło do Sklepu.
6. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po potwierdzeniu zamówienia przez kupującego, po przez kliknięcie w specjalny link, który zostaje wysłany na adres e-mail Klienta w chwili złożenia zamówienia lub po telefonicznym potwierdzeniu przez Klienta faktu złożenia zamówienia. Zamówienie, które nie zostaną potwierdzone w ciągu 7 dni od dnia ich złożenia są automatycznie odrzucane.
7. Realizacja zamówienia płatnego z góry rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym sklepu lub po otrzymaniu potwierdzenia opłacenia transakcji od operatora przyjmującego szybkie płatności internetowe. Zamówienia płatne z góry, które nie zostaną opłacone w ciągu 10 dni od dnia ich złożenia są automatycznie odrzucane (nie będą realizowane).
8. Klient może wprowadzać zmiany w złożonym zamówieniu do momentu przekazania zamówienia do wysyłki.
9. Zamówienie można anulować telefonicznie, lub pisząc na nasz adres e-mail: sklep@diolani.pl Natomiast nie można anulować zamówienia które już zostało wysłane.
10. Sklep diolani.pl zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia istotnych błędów na stronach sklepu, polegających w szczególności na wyświetleniu wadliwych informacji o cenach, stanie towarów, terminie dostępności, terminie promocji, terminie przeceny. Sklep informuje o tym fakcie Klienta drogą mailową i zwraca mu całą otrzymaną od niego należność. Sklep diolani.pl zastrzega sobie prawo odmowy realizacji w sytuacjach wzbudzających wątpliwość co do autentyczności danych podanych przez Klienta w trakcie procesu składania zamówienia.
11. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców zewnętrznych Sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o statusie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja lub anulowanie całości zamówienia). W wypadku niemożności realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Sklepu w terminie 30 dni od dnia złożenia zamówienia zawarta umowa wygasa, a Sklep informuje o tym fakcie Klienta drogą mailową i zwraca mu całą otrzymaną od niego należność.
12. W przypadku, gdy towar jest niedostępny i jest to jedyna pozycja w zamówieniu, Sklep informuje o tym fakcie Klienta drogą mailową. Sklep w takim wypadku ma możliwość zaproponowania Klientowi spełnienia świadczenia poprzez przesłanie innego towaru odpowiadającego pod względem jakości, przeznaczenia i cenie pierwotnie zamówionego towaru o czym Klient zostanie poinformowany osobnym e-mailem z jednoczesną informacją o jego prawie do nieprzyjęcia tego świadczenia i odstąpienia od umowy.
13. Składając zamówienie w Sklepie, Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie klientów firmy DIOLANI oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta oraz zgoda na ich przetwarzanie są niezbędne do zrealizowania zamówienia przez Sklep. Klient ponosi całkowitą odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Dane osobowe klienta pozyskiwane za pośrednictwem sklepu www.diolani.pl są przeznaczone do użytku wewnętrznego i nie zostaną przekazane osobom trzecim. Użytkownicy sklepu mają możliwość edycji swoich danych oraz ich usunięcia.
14. Klient wyrażając swoją zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie firmy DIOLANI wyraża również zgodę na otrzymywanie od Sklepu informacji handlowej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.02.144.1204 z późn. zmianami).

III. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Czas, w którym otrzymają Państwo przesyłkę zależy od statusu dostępności towaru.
2. Sklep zastrzega możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku niektórych produktów
(Regulamin - II, pkt. 10, 11, 12). Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 14 dni roboczych.
3. Czas realizacji zamówienia zależny jest również od wybranego sposobu dostawy.
4. Domyślnie za adres dostawy przyjmuje się adres wskazany przez Klienta podczas rejestracji w sklepie.
5. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.

IV. KOSZTY DOSTAWY
1. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki.
Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.
2. Przesyłki dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiem oraz firmy kurierskiej.
3. Koszty przesyłki zawsze pokrywane są przez nabywcę.
4. Obowiązujący cennik kosztów przesyłki znajduję się na stronie: Koszt dostawy

V. FORMY PŁATNOŚCI
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:

1. Szybkie płatności (e-przelew - przelew elektroniczny). Płatności elektroniczne obsługuje firma PayU.
Wpłacone w ten sposób pieniądze księgowane w ciągu kilku minut, co maksymalnie skraca czas oczekiwania na realizacje zamówienia.
2. Przelew standardowy.
Wybór tej formy płatności pozwala na dokonanie przelewu w terminie do 14 dni od daty złożenia zamówienia. Realizacja zamówienia odbywa się po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie naszego sklepu.

Dane do przelewu:
EUROJUMPER s.c.
ul. Szkolna 10
55093 Kiełczów

NUMER KONTA: 39 1950 0001 2006 0492 8584 0002

3. Płatność przy odbiorze.
Opłata za złożone zamówienia dokonywana jest przy odbiorze przesyłki. Pieniądze przekazuję się kurierowi. Przy wyborze tej metody płatności zamówienie realizowane jest w chwili przyjęcia zamówienia przez nasz system.

VI. CENY TOWARÓW
1. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
2. Cena podana w Sklepie przy każdym towarze jest wiążąca dla Stron w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie Sklepu, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Wprowadzone zmiany nie mogą wpływać na skuteczność oraz sposób wykonania złożonych wcześniej zamówień.
4. Koszty dostawy zamówionego towaru ponosi Kupujący.
5. Klient ma możliwość zakupu bonu podarunkowego w nominałach: 50 zł, 100 zł oraz 200 zł. Kupno bonu upoważnia do zakupów w naszym sklepie na zadeklarowaną wartość kuponu. Aby bon mógł być zrealizowany należy dokonać zakupu min. na kwotę wartości bonu podarunkowego. 

VII. REKLAMACJE, WYMIANA I ZWROT TOWARU
1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku “O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” klient, ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki może zrezygnować z zakupu (odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny) z towaru kupionego w naszym sklepie.
2. Zwrot jest możliwy tylko wówczas, gdy towar nie był używany. Odzież musi być czysta i posiadać oryginalnie przymocowane metki.
 3. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim dowodem zakupu (faktura lub paragon). Najpierw jednak należy wysłać do nas list w którym informujemy o chęci zwrotu towaru (formularz zwrotów i wymiany towaru).
4. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres sklepu Towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pozbawiany wad, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasu magazynowego), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Więcej informacji na stronie: Reklamacje
5. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towarów zapłaconej przez klienta, widniejącej na dokumencie sprzedaży (paragonie, fakturze VAT). Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni (od dnia otrzymania przesyłki ze zwracanym towarem), przelewem bankowym na wskazane przez klienta konto bankowe. Koszt przesyłki do klienta (uwzględniony na dokumencie zakupu – paragonie, fakturze VAT) i koszt odesłania towaru przez klienta nie podlegają zwrotowi.

VIII. REJESTRACJA I ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA
Rejestracja bądź złożenie zamówienia w sklepie www.diolani.pl oznacza akceptację Polityki Prywatności sklepu oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych. Sklep Diolani.pl zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. “O ochronie danych osobowych”. Zgodnie z tą ustawą klienci naszego sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, podane podczas rejestracji i do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
2. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
3. Sklep Diolani.pl nie przyjmuje żadnych przesyłek wysyłanych na nasz koszt, chyba że zostało to wcześniej ustalone pomiędzy Klientem i konsultantem Sklepu za pośrednictwem poczty e-mail.
4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dni 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).
5. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 10 lipca 2012 roku.
6. Firma EUROJUMPER s.c. zastrzega sobie prawo do wprowadzenia okresowych zmian w powyższym regulaminie. Klienci składający zamówienie w sklepie zobowiązani są do zapoznania się z aktualnym regulaminem. W przypadku braku akceptacji regulaminu prosimy o nie dokonywanie zakupów w serwisie www.diolani.pl

Napisz do nas : sklep@diolani.pl Zadzwoń do nas : tel. 793 715 536

 Odwiedź nasz Fanpage : https://www.facebook.com/diolanipl 

 Diolani.pl - sukienki wieczorowe | Sklep internetowy Shoper.pl | Realizacja DPsystems

Sklep internetowy Shoper.pl